ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa ROUTERA w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” dla Dostawy dla Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu (ZSTiL) ZP.271.24.2017 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa ROUTERA w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” dla Dostawy dla Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu (ZSTiL) ZP.271.24.2017

Szczegóły informacji

Dostawa ROUTERA w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” dla Dostawy dla Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu (ZSTiL) ZP.271.24.2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2017-05-26 15:00:00

Treść:

Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn: Dostawa ROUTERA w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” dla Dostawy dla Zespołu Szkół Technicznych
i Licealnych w Żaganiu (ZSTiL)
 
Projekt „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Osi priorytetowej 8. Nowoczesna Edukacja, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Działania 8.4 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego; Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formułą ZIT.
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego lub używanego/refabrykowanego routera w ilości 8 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone zgodnie z zapisami w załączniku.
  3. W cenie należy uwzględnić ewentualne koszty dostawy wraz z wszelkimi dodatkowymi kosztami transportu.
  4. Dostawa dla Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu (ZSTiL) ul. Pomorska 7
  5. Wymagany okres gwarancji min 12 miesięcy.
  6. Termin płatności do 14 dni od dnia wpływu faktury/rachunku do siedziby Zamawiającego, na rachunek wskazany w fakturze/rachunku Wykonawcy.
  7. Zamawiający informuje, że router zostanie zakupiony przez Powiat Żagański, jako organ nadzorujący, celem przekazania bezpłatnie placówce oświatowej, która wykorzysta je do celów związanych z działalnością dydaktyczną.
  8. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu umowy.
  9. Zamawiający wyznaczy termin i wskaże miejsce dostarczenia przedmiotu umowy zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę.
  10. Przedmiot umowy zostanie dostarczony, przez Wykonawcę w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce w stanie nienaruszonym, za uszkodzenie sprzętu podczas dostawy odpowiada Wykonawca.
  11. Zamawiający wraz z Wykonawcą przystąpi do odbioru przedmiotu umowy poprzez weryfikację ilościową oraz weryfikację zgodności parametrów technicznych.
  12. Protokół odbioru końcowego zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i jeden dla Zamawiającego, który będzie stanowić podstawę wystawienia faktury/rachunku.
 
  1. Termin realizacji zadania: w okresie do 19 czerwca 2017 r.
 
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Dostawa ROUTERA w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim” do dnia 26 maja 2017 r. w pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań w godzinach pracy Urzędu.
 
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
- lub faxem na nr:  68 477-79-20 (podpisany dokument)
 
Osoba do kontaktu:
- Dorota Pytel – Inspektor w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 68 477-79-05
 
 
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna / opis przedmiotu zamówienia + oświadczenie
- załącznik nr 2 – formularz ofertowy

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony