ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.6.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.6.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Jana Pawła II 9

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2017-11-16

Ogłoszono dnia: 2017-11-16 przez Tomasz Makowski

Termin składania dokumentów: 2017-11-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.6.2017

Id ogłoszenia: AO.210.6.2017

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe pokrewne związane z gospodarką nieruchomościami 
  2. doświadczenie zawodowe - 3 lat staż pracy w administracji publicznej 
  3. obywatelstwo - polskie 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  2. Znajomość ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego
  3. Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  4. Znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  5. Znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  6. Znajomość ustawy o księgach wieczystych
  7. Znajomość ustawy Kodeks cywilny
  8. Znajomość ustawy Prawo wodne
  9. Odporność na stres, sumienność
  10. Biegła Znajomość obsługi komputera w tym word, excel

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Naliczanie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego, 
  2. Sporządzanie zgody na inny niż ustawowy termin płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntów,
  3. Sporządzanie decyzji w sprawie bonifikaty od opłaty
  4. Wydawanie zaświadczeń dotyczących użytkowania wieczystego 
  5. Sporządzanie decyzji w sprawie przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  6. Prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych i trwałych zarządców, 
  7. Prowadzenie rejestru nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym i trwałym zarządzie
  8. Sporządzanie decyzji potwierdzających trwały zarząd oraz sporządzanie decyzji w sprawie wygaszanie trwałego zarządu
  9. Sporządzanie, na wniosek właściwych organów lub jednostek, decyzji o przejściu gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi do zasobu Skarbu Państwa oraz o ich wykreśleniu z zasobu
  10. Sporządzanie zapytania o cenę dotyczącą wyceny nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym
  11. Sporządzania zlecenia dla rzeczoznawców majątkowych dotyczących wyceny nieruchomości
  12. Przygotowywanie dyspozycji księgowych dotyczących przeksięgowania kwoty wpłaconej do depozytu celem wykonania operatu szacunkowego
  13. Przygotowywanie nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym do sprzedaży (wystąpienie do wojewody, przygotowanie zarządzenia, przygotowanie ogłoszeń)
  14. Odpowiadanie na korespondencję dotyczącą nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu oddanych w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd
  15. Składanie w Sądzie Rejonowym wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa dotyczących użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
  16. Sporządzanie umów w sprawie wydzierżawianie, wynajem i użyczanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu Skarbu Państwa i Powiatu
  17. Prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży lokali na rzecz ich najemców lub dzierżawców wraz z ustanowieniem odrębnej własności lokali, ustaleniem praw i obowiązków właścicieli lokali,
  18. Bieżąca obsługa interesantów

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na ww. stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy - Praca przy monitorze komputera, 
  2. Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych - Praca na I piętrze w budynku bez windy osobowej

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……......    lub innym dowodem tożsamości   …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  7.  zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-28 15:00:00
b. Sposób:
Sposób i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 28 listopada 2017 r. do godz. 15.00  
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu ww.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony