ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.7.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.7.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju

Data udostępnienia: 2017-11-16

Ogłoszono dnia: 2017-11-16 przez Tomasz Makowski

Termin składania dokumentów: 2017-11-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.7.2017

Id ogłoszenia: AO.210.7.2017

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne wykształcenie wyższe
  2. doświadczenie zawodowe 5 lat stażu pracy
  3. obywatelstwo polskie
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych - pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym oraz rozporządzeń do ww. ustawy
  2. znajomość instrukcji kancelaryjnej
  3. obsługa urządzeń biurowych
  4. prawo jazdy kat.B
  5. dyspozycyjność, kreatywność, obowiązkowość, samodzielność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu członków zarządu – przekazywanie dokumentów do podpisu dostarczonych przez pracowników wszystkich wydziałów, referatów lub biur oraz zwrot podpisanych dokumentów
  2. Prowadzenie rejestru szkoleń pracowników oraz wykonywanie czynności związanych z dokonaniem zgłoszenia pracownika na wyznaczone szkolenie przez pracodawcę.
  3. Prowadzenie spraw dotyczących podróży służbowych pracowników starostwa i radnych, wypisywanie i prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów 
  4. Prowadzenie spraw związanych z używaniem samochodów prywatnych do celów służbowych członków zarządu, 
  5. Przygotowanie zapotrzebowania dla wszystkich wydziałów na materiały biurowe i eksploatacyjne do przetargu.
  6. Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych 
  7. Prowadzenie spraw związanych z pieczęciami (prowadzenie rejestru) z tablicami informacyjnymi znajdującymi się w budynkach starostwa.
  8. Odbieranie poczty e-mailowej, weryfikacja i przesyłanie do odpowiednich wydziałów, referatów lub biur
  9. Przegląd prasy i sporządzanie wycinków prasowych dotyczących działalności starostwa i powiatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca na ww. stanowisku  jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków   pracy  Praca przy monitorze komputera oraz  związana z obsługą interesantów, 
  2. Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych – Stanowisko pracy znajduję się na parterze bez podjazdu na wózki inwalidzkie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości   …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-28 15:00:00
b. Sposób:
Sposób, termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia  28 listopada 2017 r. do godz. 15.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu  www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Makowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-16 14:21:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-16 14:23:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-21 10:32:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1834 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony