ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2017-03-03

Ogłoszono dnia: 2017-03-03 przez Tomasz Makowski

Termin składania dokumentów: 2017-03-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.2.2017

Id ogłoszenia: AO.210.2.2017

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne: wykształcenia wyższe, preferowane ekonomiczne lub rachunkowe 
  2. doświadczenie zawodowe:     
  3. obywatelstwo: polskie
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych: pełna
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, o samorządzie powiatowym, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  2. bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  3. mile widziana umiejętności obsługi programu Bestia,
  4. umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie i sprawdzanie sprawozdań budżetowych jednostek budżetowych powiatu żagańskiego.
  2. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości budżetowej zgodnie z obowiązującymi terminami i rozporządzeniami Ministra Finansów i innych aktów prawnych (miesięczne, kwartalne, roczne).
  3. Weryfikacja sprawozdań budżetowych pod kątem naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
  4. Terminowe przekazywanie podległym jednostkom organizacyjnym, powiatowym inspekcjom, strażom i służbom przyznanych dotacji, subwencji i środków na wydatki oraz ich rozliczanie.
  5. Opracowywanie liczbowych zestawień z wykonania budżetu za poszczególne okresy sprawozdawcze dla potrzeb Starosty, Skarbnika i Naczelników Wydziałów.
  6. Opracowywanie liczbowych zestawień z wykonania budżetów placówek oświatowych.
  7. Przygotowywanie miesięcznego zestawienia zrealizowanych dochodów i dokonanych wydatków przez poszczególne jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże, celem dokonania zapisu w księgach rachunkowych.
  8. Wprowadzanie w programie VULCAN wszelkich zmian w planach finansowych jednostek oświatowych dokonanych przez Zarząd Powiatu i Radę Powiatu.
  9. Kompletowanie dowodów księgowych do podpisu oraz do księgowania.
  10. Prowadzenie kartotek ilościowo – wartościowych materiałów oraz terminowe ich rozliczanie.
  11. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie spraw związanych z kompletowaniem dokumentów dotyczących wpłat za opłaty geodezyjne.
  12. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie spraw związanych z prowadzeniem ewidencji dochodów budżetowych otrzymywanych od jednostek samorządowych i budżetowych związanych z pobytem dzieci w rodzinach zastępczych oraz dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo – wychowawczych i rodzinach zastępczych.
  13. Przygotowywanie korespondencji do jednostek budżetowych oraz odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału.
  14. Bieżące odprowadzanie gotówki do banku (w nagłych wypadkach) oraz podejmowanie gotówki na wypłatę wynagrodzeń, należności za delegacje służbowe i innych wypłat z kasy Starostwa Powiatowego.
  15. Zastępstwo kasjera Starostwa Powiatowego na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie).
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku podinspektora nie jest narażoną na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenie biurowe wydziału finansowo - budżetowego znajduje się na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ( podpisany)
  2. życiorys zawierający oświadczenie ( podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria................... nr ................................... wydanym przez …………………… ............................................ lub innym dowodem tożsamości ………………….………........................
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie o:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe.
    3. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-17 15:00:00
b. Sposób:
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 17 marca 2017 r. do godz. 15.00
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 2016.09.29).    
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
      ​z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Makowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-03 14:53:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-03 14:57:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-31 09:41:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2318 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony