Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.2.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2017-06-12
Ogłoszono dnia: 2017-06-12 przez Tomasz Makowski
Termin składania dokumentów: 2017-06-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.2.2017
Id ogłoszenia: AO.210.2.2017
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne związane z gospodarką nieruchomościami
- doświadczenie zawodowe - 5 lat stażu pracy w administracji publicznej
- obywatelstwo - polskie
- zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe związane z księgowością lub finansami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Znajomość ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Znajomość ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- Znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
- Znajomość ustawy o księgach wieczystych
- Znajomość ustawy Kodeks cywilny
- Znajomość ustawy Prawo wodne
- Odporność na stres, sumienność
- Biegła Znajomość obsługi komputera w tym word, exce
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Naliczanie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego,
- Sporządzanie zgody na inny niż ustawowy termin płatności opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntów,
- Sporządzanie decyzji w sprawie bonifikaty od opłaty,
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących użytkowania wieczystego,
- Sporządzanie decyzji w sprawie przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- Prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych i trwałych zarządców,
- Prowadzenie rejestru nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym i trwałym zarządzie,
- Sporządzanie decyzji potwierdzających trwały zarząd oraz sporządzanie decyzji w sprawie wygaszanie trwałego zarządu,
- Sporządzanie, na wniosek właściwych organów lub jednostek, decyzji o przejściu gruntów pokrytych wodami powierzchniowymi płynącymi do zasobu Skarbu Państwa oraz o ich wykreśleniu z zasobu,
- Sporządzanie zapytania o cenę dotyczącą wyceny nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym,
- Sporządzania zlecenia dla rzeczoznawców majątkowych dotyczących wyceny nieruchomości,
- Przygotowywanie dyspozycji księgowych dotyczących przeksięgowania kwoty wpłaconej do depozytu celem wykonania operatu szacunkowego,
- Przygotowywanie nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym do sprzedaży (wystąpienie do wojewody, przygotowanie zarządzenia, przygotowanie ogłoszeń),
- Odpowiadanie na korespondencję dotyczącą nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu oddanych w użytkowanie wieczyste i trwały zarząd,
- Składanie w Sądzie Rejonowym wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa dotyczących użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,
- Sporządzanie umów w sprawie wydzierżawianie, wynajem i użyczanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu Skarbu Państwa i Powiatu,
- Prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży lokali na rzecz ich najemców lub dzierżawców wraz z ustanowieniem odrębnej własności lokali, ustaleniem praw i obowiązków właścicieli lokali,
- Bieżąca obsługa interesantów
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na ww. stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy - Praca przy monitorze komputera,
- Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych - Praca na I piętrze w budynku bez windy osobowej
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
- podpisane oświadczenie:
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-27 15:00:00
b. Sposób:
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 czerwca 2017 r. do godz. 15.00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Makowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-12 09:00:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-12 09:11:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-07 15:56:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2152 raz(y) |