Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Szczegóły informacji

UDOSTĘPNIENIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU ŻAGAŃSKIEGO NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W CELU BUDOWY, MODERNIZACJI, PRZEBUDOWY, NAPRAWY, KONSERWACJI I EKSPLOATACJI INWESTYCJI LINIOWYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI, Z WYŁĄCZENIEM TERENÓW ZAJĘTYCH POD INWESTYCJE LINIOWE ZNAJDUJĄCE SIĘ W PASIE DROGOWYM

Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE

Ogłoszono dnia: 2016-11-28 10:13:49

Termin załatwienia

do 10 dni

Osoba kontaktowa

Remigiusz Soppart

Miejsce załatwienia

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Telefon kontaktowy

68 452 82 17

Adres e-mail

r.soppart@powiatzaganski.pl

Sposób załatwienia

Wydanie stosownych oświadczeń oraz umowy

Miejsce odbioru

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie oświadczenia powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby (Nr Regon), w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz nr Krajowego Rejestru Sądowego  
    2. cel zajęcia nieruchomości, 
    3. wskazanie powierzchni zajęcia terenu w m2, podanie długości i parametrów projektowanej infrastruktury technicznej oraz szerokości pasa technologicznego, 
    4. mapę sytuacyjną z nakładką ewidencyjną, z wkreślonymi w kolorze żółtym/zielonym granicami działek, a w kolorze czerwonym granicami terenu niezbędnego do udostępnienia, 
    5. zgody na wejście w teren wyrażone przez pozostałych użytkowników nieruchomości, o ile nieruchomość zadysponowana jest na rzecz osób trzecich, 
    6. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę, wraz z opłatą skarbową, 
  2. Wniosek o zawarcie umowy na czas trwania robót budowlanych powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby, w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), 
    2. określenie terminu zajęcia nieruchomości tj.: data rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych (dzień, miesiąc, rok), 
    3. decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o ile wydanie jest przewidziane przepisami prawa (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 
    4. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inna osobę,
 

Czas realizacji

do 10 dni

Opłaty

Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Makowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Soppart
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-28 10:13:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-28 10:13:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-22 14:24:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8640 raz(y)