ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: UDOSTĘPNIENIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU ŻAGAŃSKIEGO NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W CELU BUDOWY, MODERNIZACJI, PRZEBUDOWY, NAPRAWY, KONSERWACJI I EKSPLOATACJI INWESTYCJI LINIOWYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI, Z WYŁĄCZENIEM TERENÓW ZAJĘTYCH POD INWESTYCJE LINIOWE ZNAJDUJĄCE SIĘ W PASIE DROGOWYMDrukuj informacjęSprawa: UDOSTĘPNIENIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU ŻAGAŃSKIEGO NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W CELU BUDOWY, MODERNIZACJI, PRZEBUDOWY, NAPRAWY, KONSERWACJI I EKSPLOATACJI INWESTYCJI LINIOWYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI, Z WYŁĄCZENIEM TERENÓW ZAJĘTYCH POD INWESTYCJE LINIOWE ZNAJDUJĄCE SIĘ W PASIE DROGOWYM

Szczegóły informacji

UDOSTĘPNIENIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU ŻAGAŃSKIEGO NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W CELU BUDOWY, MODERNIZACJI, PRZEBUDOWY, NAPRAWY, KONSERWACJI I EKSPLOATACJI INWESTYCJI LINIOWYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI, Z WYŁĄCZENIEM TERENÓW ZAJĘTYCH POD INWESTYCJE LINIOWE ZNAJDUJĄCE SIĘ W PASIE DROGOWYM

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE

Ogłoszono dnia: 2016-11-28 10:13:49

Termin załatwienia

do 10 dni

Osoba kontaktowa

Damian Skrzeczkowski

Miejsce załatwienia

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Telefon kontaktowy

68 452 82 17

Adres e-mail

d.skrzeczkowski@powiatzaganski.pl

Sposób załatwienia

Wydanie stosownych oświadczeń oraz umowy

Miejsce odbioru

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie oświadczenia powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby (Nr Regon), w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz nr Krajowego Rejestru Sądowego  
    2. cel zajęcia nieruchomości, 
    3. wskazanie powierzchni zajęcia terenu w m2, podanie długości i parametrów projektowanej infrastruktury technicznej oraz szerokości pasa technologicznego, 
    4. mapę sytuacyjną z nakładką ewidencyjną, z wkreślonymi w kolorze żółtym/zielonym granicami działek, a w kolorze czerwonym granicami terenu niezbędnego do udostępnienia, 
    5. zgody na wejście w teren wyrażone przez pozostałych użytkowników nieruchomości, o ile nieruchomość zadysponowana jest na rzecz osób trzecich, 
    6. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę, wraz z opłatą skarbową, 
  2. Wniosek o zawarcie umowy na czas trwania robót budowlanych powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby, w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), 
    2. określenie terminu zajęcia nieruchomości tj.: data rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych (dzień, miesiąc, rok), 
    3. decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o ile wydanie jest przewidziane przepisami prawa (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 
    4. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inna osobę,
 

Czas realizacji

do 10 dni

Opłaty

Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

 
« powrót do poprzedniej strony