ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 210.5.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 210.5.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Jana Pawła II 9

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2018-05-23

Ogłoszono dnia: 2018-05-23 przez A.Romanowska

Termin składania dokumentów: 2018-06-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 210.5.2018

Id ogłoszenia: 210.5.2018

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne -wykształcenie - technikum geodezyjne lub wyższe geodezyjne 
  2. doświadczenie zawodowe - minimum 3 letni staż pracy w tym 1 rok stażu pracy w administracji publicznej lub samorządowej 
  3. obywatelstwo - polskie 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów: 
    1. ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
    2. ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne
    3. ustawy o samorządzie powiatowym
    4. ustawy o księgach wieczystych
    5. ustawy kodeks cywilny
    6. rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  2. odporność na stres
  3. sumienność, samodzielność 
  4. umiejętność obsługi programów komputerowych w tym: Word, Excel

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. analiza aktów notarialnych, decyzji administracyjnych, postanowień sądowych, umów i dokumentacji geodezyjnej stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków 
  2. wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów w oparciu o dowody jak wyżej w obrębach ewidencyjnych w kolejności wpływu 
  3. przekazywanie zawiadomień o zmianach do Urzędów Gmin, Sądu Rejonowego (Wydział Ksiąg Wieczystych) Urzędu Statystycznego oraz właścicieli i władających nieruchomościami 
  4. opracowywanie zestawień i bilansów gruntów i budynków wg. potrzeb
  5. sporządzanie decyzji w zakresie prowadzenia operatu ewidencji gruntów i budynków
  6. wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków
  7. obsługa interesantów
  8. obsługa programu informatycznego ewidencji gruntów i budynków.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku podinspektor nie jest narażoną na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Jest to praca przy monitorze komputerowym i związana z obsługą interesantów. Pomieszczenie biurowe wydziału znajduje się na wysokim parterze budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Jana Pawła II 9

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ( podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie ( podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-06-06 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 6 czerwca 2018 r. do godz. 15.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
      ​z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Romanowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-23 15:00:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-23 15:01:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-20 14:46:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1421 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony