ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum naborów na wolne stanowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

STAROSTA ŻAGAŃSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR D/S TRANSPORTU W WYDZIALE KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DRÓG, W STAROSTWIE POWIATOWYM W ŻAGANIU

Informacja ogłoszona dnia 2006-01-23 12:27:10 przez Tomasz Makowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

STAROSTA ŻAGAŃSKI
.........................................................................
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR D/S TRANSPORTU W WYDZIALE KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I DRÓG, W STAROSTWIE POWIATOWYM W ŻAGANIU


1. Wymagania niezbędne:
a) WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE
b) STAŻ PRACY min. 3 LATA


2. Wymagania dodatkowe:
a) Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji samorządowej potwierdzone świadectwem pracy
b) Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem ruchu drogowego i transportu na terenie powiatu
c) Prawo jazdy kat.B


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu decyzji i zezwoleń dotyczących transportu publicznego na obszarze powiatu
b) zatwierdzanie projektów organizacji ruchu dla dróg gminnych i powiatowych
c) okresowa kontrola oznakowania dróg gminnych i powiatowych
d) opracowywanie projektów uchwał rady i zarządu powiatu w zakresie spraw dotyczących transportu,
e) prowadzenie ewidencji rozliczeń finansowych wydziału
f) prowadzenie w porozumieniu z policją ewidencji i badań z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub świadectwo ukończenia szkoły/
d) świadectwa pracy potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe
e) kwestionariusz osobowy
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 , 68-100 Żagań , pokój nr 5, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: sekretarz@powiatzagański.pl lub pocztą na adres Urzędu jak wyżej z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko INSPEKTOR D/S TRANSPORTU w terminie do dnia 15 LUTEGO 2006R. GODZ.15ºº
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.powiatzagański.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Dworcowej 39, 68-100 Żagań.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-01-23 12:23:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-01-23 12:27:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-01-23 12:27:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1845 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony